~~

Hejheeeej.
Det har ju som ni märkt inte kommit någon videoblogg eller några inlägg under veckan. Hähä. Nämen när jag gick upp på morgonen så hade jag helt enkelt ingen tid kvar för att göra någon videoblogg. Fick rusa till bussen. Jag känner inte att jag vill gå upp tidigare än halv sex bara för att göra en videoblogg heller. Så har det varit varenda morgon också.
På kvällen har jag varit för trött för att blogga överhuvud taget. Så jag bloggar nu lite snabbt. 

Natali kommer hem ikväll. Om tjugo minuter faktiskt! :3 Saknar henne<3. Mormor och morfar också.
Imorn blire nog marknad med Ange och Natta dååå. Sen på söndag vet jag ej.

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten. Bloggar mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Svar;

Åh tack. :D



Ja prima ballerina här med. Förutom förkylning sen juni. Annars är det super. :D

2011-10-03 @ 13:13:36
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Jo, jo självklart! Man blir jävligt trött på något efter ett tag om det blir mycket av det från många håll osv. Men säger man att man älskade det och sen slutade för "alla andra började", enbart därför.. Så känns det lite mer som att man bara gillade det för att utmärka sig eller liknande, om du förstår, jag var nog lite luddig i den texten HAHA för när jag läser den nu var det inte alls så jag menade HAHA!

2011-10-10 @ 17:04:34
URL: http://cherrybiotica.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack Rebecka! :D

Var jätte kul att få priset. :D

2011-10-30 @ 12:44:00
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0