If you don't end war...war will end you.~~

Gomorron.
Har tråkigt. Mamma åkte precis iväg till Norrköping..utan mig :C Kunde ha fölt med om jag ville..men behöver nog vila lite och ska träffa Ange och Anton imorn. Wiii. ^_^

Sitter förövrigt och väntar på att jag ska få hem mitt smink som jag har beställt. :3 Borde komma på måndag...hoppas jag.
Och när jag har fått hem det så blir det till att klicka hem lite nytt löshår också. Nu när jag äntligen har fått en bra, enkel färg på mitt hår. Det är inte vitt än, men det är ljuuust så det finns inget gult kvar i mitt hår. Skönt. :3
Har dock inga nya bilder och mamma tog med sig kameran så ni får stå ut till måndag i alla fall.

Nu ska jag messa Ange och fråga henne om vi ska träffas ikväll också. :3
Ittyl, oki. Bai.~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0