~~

Tänker bara göra ett snabbt litet inlägg innan jag ska sova.
Har precis duschat och gjort iordning väska, lagt in ny musik på mobilen och fixat kläder och smink tills imorn. Första arbetsdagen ju. :3
-Ler nervöst~~

Har förövrigt inte gjort så mycket idag. Jobbade lite här hemma i trädgården och stack sen till Ange igen. Hennes hund attackerade mig idag...som vanligt. x3 Han tror att han är så stor och tuff. Hahaha...
Igår var vi ute och sprang i skogen. Har träningsverk idag. Så det blev slappdag med en film igen. 

Anywaaaaaaay..jag ska nog gå ner och borsta tänderna och sen sova. ^_^ Blir jobbigt att gå upp vid halv sex imorn...jag är inte van vid det nu när jag slappat enda sen sommarlovet började. Hähä.

Nattinatt på er and I talk to you later. XOXO

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Sv; åh, tack tack! :D



Hur är det med dig nu förtiden? Var ett tag sen.

2011-09-28 @ 16:17:14
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0