~

Tadaaaa!
Vet inte vad jag ska blogga om..men känns skönt att skriva av sig lite tror jag.

För det första; Jag är helt sluuut. Har "jobbat" nästan hela veckan. Alla dagar förutom tisdags.
Angelins syrra med hennes man ska flytta från lägenhet till hus. Så jag har minsann vart där och hjälpt till. Angelin och jag har målat hela källaren, haha. Vi är proffs nu. Har även monterat alla lådor till köket. Yaaay. Vi har till och med arbetsbyxor<3
Imorn ska jag dock inte dit. :C Vilket är lite sorgligt. Jag behöver vila..för vett ni!?!?!?!?

Här kommer nummer två; JAG HAR FÅTT JOBB. Swoosh!
Amen det är inte världens roligaste och bästa jobb. Ska jobba på arbetsförmedlingen i fyra veckor..men jag får pengaaaaar! :'3 -happy~~

Ska försöka uppdatera min blogg lite bättre nu. Har ju inte precis något att plugga och så...men jag är en upptagen person. Heh.
Kommer nog videologg på måndag innan jobbet. Kanske? ;3
Ittyl, oki bai.

Kommentarer
Postat av: sauwraa

ååhh grattis gullunge! :D <3

2011-09-23 @ 11:42:29
URL: http://sarapara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0