Hårfärgningsdag!

Nu är jag äntligen hemma från en mycket trevlig och lärorik dag. ^_^
Åkte till skolan som vanligt på morgonen och hade en lektion och utvecklingssamtal. Inget spec att skriva om det.
Sen gick Jullis, jag och Allix hem till Allix och färgade hennes hår. Skulle bleka först.
Här kommer vi till första lärdommen..glöm att försöka bleka directions hårfärg. Blek bara utväxten. Men resultatet blev bra ändå! :D

Sen åkte Jullis och jag hem till Jullis. Skulle ju färga hennes hår också. Black & Yellow. :3 Gult hår med svart underhår. Det blev awesome<3
Lärdom nummer två, glöm inte att bleka utväxten även att du har ganska blond utväxt... :X Resultatet blir bättre då, men det blev skitsnyggt ändå! :D

Ska försöka fixa lite bilder...så ni får se! :D

Nu ska jag skicka in min sista skoluppgift och sen slappa! ^_^ Skönt.
Blogg you later. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0